Avondvierdaagse

Natuurlijk loopt Stichting Judo Zutphen ook met de avondvierdaagse mee. Je mag al meelopen vanaf 4 jaar en we lopen elke avond in judopak. De leden van de selectie zullen voor de begeleiding zorgen en natuurlijk krijg je wat te drinken onderweg. Je kan kiezen uit de 5 km – 7.5 km – 10 km.

Avondvierdaagse 2019

Van maandag 3 t/m donderdag 6 juni 2019 lopen we met de judoka’s weer de avondvierdaagse. Alle judoka’s vanaf 4 jaar kunnen hier aan meedoen. Je kunt kiezen uit 5, 7.5 of 10 km. We lopen alle avonden in judopak (en zingen ook alle avonden). De kosten voor de vierdaagse zijn 4.00 euro. Onderweg wordt er voor drinken gezorgd dus wilt u de kinderen a.u.b niet teveel snoep en geen blikjes drinken meegeven. De medailles worden in de lessen uitgedeeld of kunnen vanaf vrijdag 7 juni in de judoschool afgehaald worden. We verzamelen de eerste avond om 17.40 uur bij de Korfbal aan de Laan naar Eme 103. Wil je meelopen lever dan het strookje onderaan deze download in voor 5 mei in een gesloten envelop bij je leraar of aan de balie van de sportschool in. Heb je een vriendje die ook graag wil meelopen met ons, dan mag dat ook. Dan moet hij/zij wel een pak aan (wij hebben leenpakken). Tijdens de vierdaagse VERVALLEN DE JUDOLESSEN.