Nieuwe Activiteiten

Voor nieuwe activiteiten bij Stichting Judo Zutphen, kijk op Facebook of onder het kopje NIEUWS!

Vier je eigen feestje bij Judo Zutphen!

Geef eens een uniek feestje en ga samen sporten met je vriendjes bij Stichting Judo Zutphen. We gaan een uur en een kwartier lekker spelletjes doen en daarna wat drinken. Voor meer info mailt of belt u even naar Stichting Judo Zutphen.

Avondvierdaagse

Natuurlijk loopt Stichting Judo Zutphen ook met de avondvierdaagse mee. Je mag al meelopen vanaf 4 jaar en we lopen elke avond in judopak. De leden van de selectie zullen voor de begeleiding zorgen en natuurlijk krijg je wat te drinken onderweg. Je kan kiezen uit de 5 km – 7.5 km – 10 km.

Er zijn al best veel aanmeldingen binnen, maar met school meelopen blijft populair. Wij van Stichting Judo Zutphen maken er in ieder geval ook dit jaar weer een feestje van dus vergeet je niet ook eens bij ons op te geven. Mocht je een vriendje hebben die ook graag mee wilt lopen, dan is dat natuurlijk geen probleem. Meelopen kan al vanaf 4 jaar.

Sport-en speldag

Eén keer per jaar organiseert Stichting Judo Zutphen een sport- en speldag. Op deze dag gaan we uiteraard op de mat leuke (judo)spelletjes doen, maar ook buiten zal er van alles georganiseerd worden. Zodra de datum bekend is worden de inschrijfformulieren in de les uitgedeeld!

Judo sport- en speldag 18 oktober 2017

Voor alle informatie en het opgavestrookje klik je hier!

Judo Clinics

Regelmatig geven wij op scholen of bedrijven judo Clinics. Voor meer info hierover belt of mailt u ons even.