Kerst -en Clubkampioenschappen

Twee keer per jaar houden we ons eigen toernooi. De clubkampioenschappen en het kersttoernooi. Alle judoka’s vanaf 4 jaar mogen hier aan deelnemen. Voor de Tuimelaars houden we vooraf een festival. Natuurlijk mogen dan al je fans komen kijken en is er voor iedereen een mooie prijs.

Op zaterdag 24 2017 juni houden we de Jansen en Gal Clubkampioenschappen in de judoschool aan de Laan naar Eme 99 in Zutphen. Alle judoka’s vanaf 4 jaar kunnen zich hiervoor opgeven. We delen de poules zo eerlijk mogelijk op band, leeftijd en gewicht in. De wedstrijdjudoka’s worden apart ingedeeld. Voor alle judoka’s een leuke manier om kennis met wedstrijdjudo te maken en natuurlijk is er voor iedereen een prijs.

Daarnaast houden we op zaterdag 24 juni 2017 ook het Uffie’s Tuimelfestival. De judoka’s van 2,5 t/m 4 jaar kunnen zich opgeven voor het Tuimelfestival. Als een tuimelaar van 4 jaar liever aan het clubtoernooi meedoet dan mag dat. Overleg daarvoor even met de leraar. We gaan proberen om in 1.5 uur alle vormen van het tuimelen zo goed mogelijk aan de leraren en ouders te laten zien. Aan het eind van het festival is er voor alle tuimelaars een mooie prijs natuurlijk.

Natuurlijk mogen al je fans komen kijken en foto’s maken. De sponsors van Stichting Judo Zutphen zorgen ervoor dat er voor alle deelnemers mooie en leuke (judo)prijzen zijn. Winnen is natuurlijk altijd leuk, maar meedoen en veel plezier hebben is net zo belangrijk.

De lijst met deelnemers en aanvangstijden voor het Tuimelfestival en de Clubkampioenschappen zijn hier te downloaden.