Kerst -en Clubkampioenschappen

Twee keer per jaar houden we ons eigen toernooi. De clubkampioenschappen en het kersttoernooi. Alle judoka’s vanaf 4 jaar mogen hier aan deelnemen. Voor de Tuimelaars houden we vooraf een festival. Natuurlijk mogen dan al je fans komen kijken en is er voor iedereen een mooie prijs.

AH De Brink Clubkampioenschappen en het Tuimelfestival 16 juni 2019

Op zondag 16 juni houden we de AH De Brink Clubkampioenschappen en het Tuimelfestival in de judoschool aan de Laan naar Eme 99 te Zutphen. De judoka’s van 2.5 t/m 4 jaar kunnen zich opgeven voor het Tuimelfestival. We gaan in 1.5 uur alle vormen van het tuimelen zo goed mogelijk aan de leraren en ouders laten zien. Aan het einde van het festival is er voor alle tuimelaars een mooie prijs natuurlijk. (Als een tuimelaar van 4 jaar liever aan de clubkampioenschappen meedoet, dan mag/kan dat.)

Na het Tuimelfestival gaan we verder met de Clubkampioenschappen. Alle judoka’s vanaf 4 jaar kunnen zich hiervoor opgeven. We delen de poules zo eerlijk mogelijk op band, leeftijd en gewicht in. Ook voor alle nieuwe judoka’s is dit een leuke manier om kennis te maken met judowedstrijdjes. De wedstrijdjudoka’s worden apart ingedeeld. Natuurlijk mogen al je fans komen kijken en foto’s maken. De sponsors van Stichting Judo Zutphen zorgen er voor dat alle deelnemers mooie en leuke (judo)prijzen winnen. Winnen is natuurlijk altijd leuk, maar meedoen en veel plezier hebben is net zo belangrijk!

De tuimelaars starten om 10.00 uur en de judoka’s van de Clubkampioenschappen krijgen een week van tevoren hun aanvangstijd. Een wedstrijdblok duurt ongeveer 2 uurtjes.