Corona

We mogen weer naar binnen!

Beste ouders/verzorgers en leden,

Goed nieuws! Vanaf zaterdag 5 juni mogen we allemaal zonder 1.5m weer binnen sporten en gaan de kantine, de kleedkamers en douches weer open.

Wij zijn hier natuurlijk ontzettend blij mee. Wel gelden er natuurlijk een paar regels en die staan hieronder op een rijtje:

• Met uitzondering van de dojo geldt in de hele school nog steeds de 1.5m regel en mondkapjes plicht. (13 jaar en ouder)
  • Wacht bij drukte even buiten (groepswisselingen en kleedkamers).
  • U kunt/mag gewoon de kinderen weer naar de school brengen. (Wij staan niet meer bij het hek.)
  • Graag nog steeds parkeren bij het zwembad.
  • Schoenen en jassen gaan weer in de kleedkamer.
  • Liever geen ouders in de kleedkamers. (Ook geen vaders in dameskleedkamer en geen moeders in de herenkleedkamer.)

Kantine en dojo:

De kantine gaat ook weer open. Ook hier moet 1.5m afstand worden gehouden en een mondkapje worden gedragen. Aangezien onze kantine niet zo groot is, vragen wij u om alleen naar boven te komen als dat echt nodig is. Gelieve ook niet met de hele familie naar boven komen maar alleen. We zorgen buiten ook voor een terras. Binnen is vol namelijk vol.

Verder zijn bij de lessen nog steeds geen toeschouwers toegestaan. Wij maken een uitzondering voor nieuwe tuimelaars.

Lessen in de Kei:

Voor onze lessen in Warnsveld gelden dezelfde regels als voor onze dojo in Zutphen. Denk dus ook hier onder meer aan de mondkapjesplicht, de eventuele drukte bij groepswisselingen/kleedkamers en de regels aangaande toeschouwers bij de lessen.

Voor vragen kunt u mailen naar info@judozutphen.nl of even Mirjam bellen op 06-23919102.

Het lesrooster is hier te vinden.